NIELS & BAS – STICHTING OPKIKKER

NIELS & BAS Fundracers | Stichting Opkikker

Tijdens DAY1 World of Cars hebben we kennis gemaakt met Niels en Bas en besproken wat ze allemaal van plan zijn de met Porsche Cayenne. Ze benaderen bedrijven die zich net zo hard als hun willen inzetten voor het goede doel. Zo wordt de auto volledig gewrapt, voorzien van dakkoffer en andere behandelingen zoals de velgen. Buitenom ons hulp wordt er ook bijdrage gevraagd aan sponsoren en donateurs. Uiteindelijk wordt de auto geveild en de opbrengst gaat naar Stichting Opkikker.

Wie zijn Niels en Bas?

Niels Hoogma is als politieagent jaren op tv te zien geweest bij Blik op de Weg en Wegmisbruikers, is een groot autoliefhebber en kenner op verkeersgebied.

BasBaas is een Youtuber en influencer met een grote dosis humor en enthousiasme.

Ze hebben besloten met een uniek
concept en hulp van fantastische mensen een jaar lang in te zetten voor het goede doel. In dit geval is gekozen voor een samenwerking. De waardering die je krijgt om een (klein) verschil te kunnen maken voor een ander geeft zoveel energie. Tegelijk is het zo belangrijk, juist in deze tijd, om oog te hebben voor de gezinnen die niet het hardst roepen maar wel dagelijks dealen met een kind met een (levensbedreigende) ziekte.